PRAHA V čase covidu jsme více telefonovali i nakupovali online Internet v roce 2021 využívalo již 83 % osob, 72 % se k němu připojovalo i přes mobilní telefon.
PRAHA Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
PLZENSKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
BRNENSKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
OLOMOUCKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
BUDEJOVICKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
VYSOCINA Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
USTECKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.
HRADECKO Nákupy na sociálních sítích do roku 2025 celosvětově výrazně vzrostou, uvádí zpráva společnosti Accenture Předpokládá se, že k růstu nákupů přispěje především generace Z a mileniálové.