VYSOČINA

Praktické tipy, jak v rámci marketingových aktivit používat CRM

Tvorba přesně zacílených kampaní

Základem každého CRM systému je databáze s informacemi o zákaznících. Tím však soubor funkcí teprve začíná. Když důležitá data zpracuje umělá inteligence a napasuje je do marketingového modulu, jehož součástí je intuitivní správce e-mailingových kampaní, máte napůl vyhráno. Budete-li ho využívat pravidelně, výsledky se zaručeně dostaví.

Skvěle funguje například populární český Outlook CRM eWay-CRM – marketingový modul vykazuje značnou míru automatizace, a tím komunikaci s cílovou skupinou výrazně zjednodušuje. Velmi praktický je automatický převod jména do pátého pádu či rozpoznávání pohlaví. A mimo ho můžete používat i jako software pro řízení projektů, což se bude při realizaci kampaní hodit.


Generování leadů

Lead není nic jiného než obchodní kontakt. A každý takový kontakt může mít cenu zlata. Generování leadů není náročná činnost – můžete využívat chatboty, kontaktní formuláře, zmíněný e-mailing, ale třeba i uzamčený obsah, který odemknete výměnou za e-mail.

Samozřejmě nestačí leady generovat. Prospěch z nich budete mít pouze v případě, že je dokážete náležitě využít. S pomocí CRM systému veškerá data vytřídíte a vylepšíte zacílení.

Integrace dat z aplikací třetích stran

Pravděpodobně v rámci svých marketingových aktivit používáte různé aplikace, které sbírají data. Pokud jste zvolili kvalitní CRM, neměl by být problém s jejich propojením. Budete mít díky tomu pod drobnohledem ještě více informací, a navíc díky zjednodušené správě ušetříte spoustu času.

Bohaté možnosti integrace s aplikacemi třetích stran nabízí i výše uvedený eWay-CRM. Propojíte ho například s produkty Microsoft Office, ekonomickým systémem Pohoda, webu na WordPressu či oblíbený nástrojem Leady.

Komerční sdělení. Zdroj foto a text: inzerent